domingo, 19 de abril de 2015

DISSENY D’UNA SANDÀLIA

NOM DE LA MARCA I EXPLICACIÓ DE LA FUNCIÓ, ESTÈTICA, PÚBLIC AL QUI VA DIRIGIT, CARACTERÍSTIQUES...

Es tracta d’una sandàlia de la col·lecció primavera-estiu del 2015 de la marca ANDREA SERDA. És una marca de renom tant en sabates com en bosses de mà… Per això la sandàlia presenta un disseny sofisticat, exclusiu i innovador dins d’un marc elegant.
Per tant el públic a qui va dirigit un producte d’aquesta marca és un públic amb un nivell adquisitiu molt alt, ens tanquem a l’ús del públic femení. Descartem a infants i persones gaire grans perquè no acollirien les necessitats d’aquets dos grups, ja no només a nivell estètic sinó també d’utilitat. La sabata va poc lligada i a més duu força plataforma.
La sabata presenta un contrast que la fa exuberant, a l’hora de combinar un teixit tant fi com la pell girada, amb aquest toc “salvatge” que li aporten les plomes.

A nivell formal podem parlar d’una sabata que fa 7cm de plataforma. Te dues cintes ala part de l’empenya. La que trobem més propera a la cama ve precedida per un conjunt de plomes. Aquestes dues cintes estan unides verticalment al centre per una tercera que acaba donant lloc la darrera cinta situada a la canya de la sabata i conté una sivella color or vell a un lateral. Tant la plataforma com les cintes estan fetes o folrades per pell girada de color marró xocolata. La part de la sola esta feta amb goma que posteriorment ha estat tenyida de color negre i la part superior que vindria a ser el lloc on col·loquem el peu directament és d’un teixit transpirable, fresc, per que al tractant-se d’una sabata d’estiu no pot donar calor, i és de color beige. LA sabata és totalment descoberta a la part davantera on correspondria a la puntera al igual que a la talonera. Veiem que a la zona on s’hi recolza el taló, amb el mateix teixit de la sabata, hi ha la etiqueta de la marca i el logotip de l’empresa. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario