domingo, 19 de abril de 2015

DISSENY DEL PACKAGING D’UNA CAIXA DE BOMBONS

PERIL DEL CLIENT:
El nostre client és la marca de de xocolates “Chocoart”, recentment han tret un nou producte anomenat “Lion” i ens han encarregat dissenyar el packaging d’aquest. “Lion” es tracta d’un producte que consta de de divuit bombons de xocolata i avellana. És tracta d’uns bombons de qualitat mitjana-alta i la marca els ha tret adreçada a un públic adult.


DECISIONS I ARGUMENTS DEL DISSENY:

Donat que el producte ha de complir una sèrie de requisits, com incloure 18 bombons, poder-lo relacionar amb la marca, donar cert prestigi i qualitat al producte i associar el nom “Lion”. He optat per descartar alguns esbossos amb poca capacitat, i m’he decantat per una caixa de dos pisos. Té forma de trapezi per donar un caire distintiu i la caixa en si està feta de cartó ondulat de color marró xocolata. Aquest no ha estat elegit a l’atzar sinó que la pastilla del fons del logotip de la marca presenta aquest color. D’altra banda per a realitzar la banda superior, he utilitzat un cartró metal·litzat llis, que doni un caire més sofisticat. El fet de que sigui daurat l’he relacionat amb el nom dels bombons. Ja que un lleó és el rei i quina millor manera de produir aquest efecte de grandesa, elegància i reialesa, que el color daurat. I finalment, he realitzat de manera simplificada i amb troqelat, el rostre d’un a la part superior de la banda.
A l’interior de la caixa i veiem dos pisos de bombons. Sobre un fons de tela de color granatós.  Tot seguit ve el primer pis de bombons. A la part inferior hi trobem 12 (3x4). I a part superior 6 (2x3). Entremig dels pisos i a la part superior tornem a trobar la tela del fons de la caixa.
La composició, ingredients, codi de barres... Es trobarà situat a la part inferior de la caixa.





No hay comentarios:

Publicar un comentario